С В Ъ Р З В А Н Е   И   М О Н Т А Ж

 

Както при повечето пауър боксове, монтажът на FASTPOWER се отличава с особена лекота. Благодарение на

илюстрованото упътване, то може да бъде свързано за няколко минути без никакъв риск от грешка от

всеки(дори и от хора, които не са напълно технически грамотни). Всички FASTPOWER модули са оборудвани с ел.

верига за свързване на допълнително дистанционно управление, което осигурява възможност за активиране и деактивиране на модула и в движение. Конекторите не могат да бъдат сгрешени, разменени и объркани, тъй като физически пасват само в едно възможно положение.

 

 

 

 

 

ПРИМЕРЕН МОНТАЖ на  Mitsubishi Outlander 2.2Di-D  156 к.с.

 

 

Свалете черния пластмасов капак(на повечето коли се сваля само с издърпване нагоре; ако се виждат

2 или 3 болта по кората, развийте ги и издърпайте капака нагоре)

 

 

 

 

 

Намерете рейката(релсата) за високо налягане не гориво(хоризонтална тръба с диаметър от 1 до 2.5см) и хванете

буксата оградена в червено на снимката(буксата, която откачате трябва да има 3 проводника!).

 


 

 

 

 

 

Издърпайте буксата от конектора.

  

 

 

 

 

Закачете буксата, която току-що откачихте към женския конектор на FASTPOWER модула.

 

 

 

 

 

 

Вкарайте другата свободна букса на FASTPOWER модула в празното гнездо на релсата за високо налягане.

 

 

 

 

 

Издърпайте кабела на модула FASTPOWER, така че да не е в контакт с движещи елементи(ремъци, ролки и др.).

 

 

 

 

 

Завържете излишния кабел в кръг към трайно прикрепен елемент в двигателния отсек, по ваш избор който

няма да предава прекомерни вибрации към модула и залепете пластмасовия корпус на пауърбокса към неподвижен елемент на двигателя посредством двойно залепящата лента на гърба на кутията.

 

 

 

 

 

 

Поставете обратно пластмасовата кора.

  

 

 

 

 

Запалете двигателя и направете тест драйв на всички предавки и на всички работни обороти на двигателя, за да се убедите, че мощността и въртящия момент са в стойности, които сте очаквали.