НОВО! Премахване на ДПФ/ФАП филтри на автомобили Мазда/Mazda, Субару/Subaru, Митсубиши Аутлендър 3/Mitsubishi Outlander 3, Nissan с компютри DENSO. Чип тунинг на почти всички Денсо компютри.

НОВО!  ППремахване на DPF/ДПФ филтър за Тойота/Toyota 2.0, 2.2 и 3.0 D4-D с компютър Denso/Денсо. Чип тунинг за Toyota Avensis 2.0 и 2.2 D4D с Denso ECU. Премахване на DPF/ДПФ филтър за Тойота/Toyota Landcuiser 3.0 D4D.Премахване на DPF/ДПФ филтър за Тойота/Toyota Hilux 2.5 D4D. Премахване на DPF/ДПФ филтър за Nissan Navara 2.5 DCi c Denso ECU. 

При автомобилите с DPF филтър след известен пробег(обикновено над 100-150 000 км.) се налага подмяна на филтъра като част от сервизната поддръжка. ДПФ филтърът е интегрална част на ауспухната система на дизеловите автомобили произведени след 2005 г. и се намира след катализатора, като посредством няколко сензора работата му е изцяло контролирана от компютъра на автомобила. Целта на DPF филтъра е частици неизгоряло гориво(сажди) преминали през катализатора да бъдат уловени и задържани. Проблем може да настъпи когато филтърът се запълни до максималния си капацитет. За да се изчисти филтъра, компютърът на автомобила трябва да повиши температурата на изгорелите газове за предизвикване на вторичен процес на изгаряне(регенерация) и това се постига с увеличаване на количеството гориво с допълнителена фаза на впръскване. От нея не се постига допълнителна мощност, а ролята и е свързана изцяло с доизгарянето на уловените частици в DPF филтъра. Шофирането на кратки разстояния и горива с неясни качества допълнително скъсяват живота на филтъра.
Веднъж достигнал края на жизнения си цикъл, филтърът следва да се подмени или премахне. При първия вариант с инвестиция от няколко хиляди лева, системата за почистване на финни частици се връща в заводското си състояние и в общия случай запазва свойствата си още няколко години. При втория вариант, премахването на DPF/FAP филтър стигнал края на жизнения си цикъл преминава през 2 фази - физическото отстраняване на филтъра и последващи софтуерни корекции на компютъра на автомобила(ECU). Софтуерните модификации са необходими, за да се предотвратят процеси на регенерация, влизане в сервизен режим и грешки свързани с ненамирането на елементи от системата за доизгаряне на твърди частици след прехването на DPF филтъра. Безспорно това и най-изгодната и качествена алтернатива - смяната на стария филтър с нов в повечето случаи излиза над 3000 лв., а сензорите които се свързват към него нерядко са негодни за повторна употреба.

 

Управление на автомобила с ниво на запушване на DPF/ФАП филтъра над 50%(със светещи предупредителни лампи на таблото) може да доведе до прекъсване, загасване на двигателя, прегряване на клапани, гарнитури, смесване на дизелово гориво и двигателно масло, частична или тотална щета на мотора и турбокомпресора, а при над 80% запушване и пожар. 

 

Премахваме ДПФ/ФАП филтри и на последните поколения автомобили с анти-тунинг защита(EDC17 ECU), които изискват сваляне на управляващия блок и четене/писане на стенд(BDM tuning). Възстановяваме брикнати(блокирали) компютри поради използване на китайска апаратура и/или пиратски софтуeър в процеса на прeмахване на ДПФ/чип тунинг. Полезно е да се знае, че пазарът е залят с китайски клонинги на западна апартаура, които са потенциално много опасни за компютъра ви и с много висок дял на откази и неизправности. Често тунинг "майстори" ще ви убеждават, че компютъра на колата ви трябва да се свали и да се отвори, за да се прочете и презапише. Това, в общия случай не е вярно, и се прави, за да не се рискува с китайски четец, който струва 50 лв., а не десетки хиляди, както маркова надеждна западна апаратура, и който е доста опасен за употреба, а се рискува с евтин китайски BDM стенд, който е относително по-безопасен, но е по-трудоемък и оставя следи по компютъра(и както и с всеки китайски четец, остава високия риск от неразпознаване на системи и компоненти след "тунинга" - автопилоти, парктроници, системи за контрол на газовете и т.н.). Ползвайки най-модерната апаратура и разработки в света на автомобилните компютри, ни гарантираме с писмена гаранция, че след софтуеърните промени, всички системи,  агрегати и екстри по автомобила ви ще работят, така както и преди интервенцията. Ако автомобилът ви е произведен преди 2010 г. за високия клас и преди 2013 г. за среден/нисък, никога няма да се наложи да се отваря компютъра за премахване на ДПФ или за чип тунинг. Обратното по-скоро е сигнал за използване на рискова, китайска техника, която може трайно да блокира компютъра ви и да платите 2 пъти за една и съща дейност. Самото отваряне и затваряне на компютъра е работа за специалист, изискваща специални умения.

 

 

Кои са предимствата?

 

- Доживотна гаранция за извършените услуги по премахването на ДПФ/ФАП филтъра ви.

- Изгодна цена.

- Край на намалената мощност и сервизни режими.

- Край на сервизните лампи по таблото.

- Намален разход на гориво(особено спрямо DPF с намалена пропускателна способност).

- По-добра тяга във всички обороти.

- Автомобилът ви ще напусне сервиза ни в състояние все едно не е бил оборудван със заводски DPF филтър.

- Възможност за постигане на по-висока мощност и въртящ момент при чип тунинг/пауърбокс.

- Безопасен и надежден метод да си спестите бъдещи главоболия.

- Позвънете за специална цена за комбинирано премахване на DPF/FAP филтъра и чип тунинг на двигателя.

- Доверете се на дългогодишния ни опит в работата с DPF системи. Гарантираме 100% удовлетвореност и безпроблемна работа на двигателя след отстраняване на DPF/FAP филтъра.

 

Кои са недостатъците?

 

- Увеличени нива на вредни емисии в атмосферата

 

 

Позвънете ни на тел. 0879 36.28.28 или ни пишете на info@genercom.bg за най-добра актуална цена и информация за премахване на DPF филтъра на вашия автомобил.

 

Извършваме диагностика и ремонт на изгорели ECU, услуги по софтеърно премахване на ЕГР клапи(EGR), премахване на ограничители на обороти и максимална скорост, трайно премахване на грешки свързани с отстранени/неработещи системи и компоненти и други индивидуални решения. Премахване на DPF/FAP филтри на автомобили Mazda и Subaru с компютри DENSO